جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آذر ماه 1401

امنيتت رو با دوربين مداربسته بالا ببر

ماکت دوربینمداربسته چیست و برای چه کاری استفاده می شود؟

۱۹ بازديد

بعضی افراد هستند که نیازی به دوربین های مداربسته باکیفیت ندارند و می خواهند فقط چیزی شبیه به دوربین داشته باشند،به همین دلیل به خرید ماکت دوربین مداربسته روی می آورند . زیرا ماکت ها بسیار شبیه دوربین می باشند و تشخیص آن که واقعی است یا نه امکان پذیر نیست .همچنین هزینه آن هم بسیار کمتر از مدل های واقعی است که با کمترین هزینه می توانید خیلی از سارقین را فراری دهید.

ماکت دوربین مداربسته دارای طراحی بسیار طبیعی می باشد و بسیار دقیق به جزییات پرداخته شده و دقیقا شبیه دوربین مداربسته است.همچنین برای طبیعی بودن هر چه بیشتر آن برروی ماکت یک چراغ چشمک زن هم کار گذاشته شده که باعث می شود هیچکس به غیرواقعی بودن آن شک نکند .

این دوربین به همراه خود یک پایه هم دارد تا شما برای نصب آن برروی دیوار یا هر جای دیگر مشکلی نداشته باشید ،به همراه پایه 3پیچ و رول پلاک هم وجود دارد تا هزینه ای برای نصب آن نکنید.یکی دیگر از ویژگی های ماکت دوربین مداربسته این است که شما می توانید از آن هم برای داخل خانه و هم برای بیرون خانه استفاده کنید ،چرا که ضد آب است و در محیط بیرونی آسیبی نمی بیند.

۰ ۰

سه راهی برق دوربین دار دارای چه قابلیت هایی است؟

۱۶ بازديد

سه راهی برق دوربین دار

امروزه دوربین های مداربسته دارای شکل ها و اندازه های مختلف هستند و هر کدام دارای ویژگی های متفاوت اند .یکی از دوربین های خاص که قابلیت های مختلف دارد ،سه راهی برق دوربین دار است.این دوربین در دسته دوربین های مداربسته مخفی قرار می گیرد ،زیرا دارای لنز دوربین بسیار ریز است و دیده نمی شود . در ادامه درباره قابلیت های این دوربین توضیح می دهیم.

سه راهی دوربین دار دارای یک لنز 10 مگاپیکسل است که می تواند ،تصاویر و فیلم های باکیفیت و واضح رابه شما نشان دهد و کیفیت فیلم ها به صورت 4k میباشد.این دوربین دارای یک میکروفون هم می باشد که شما می توانید شنود محیط اطراف هم انجام دهید .

پشتیبانی از رم تا 128 گیگابایت از دیگر قابلیت های دوربین می باشد که می توانید تصاویر و فیلم ها را ذخیره کنید . شما از این دستگاه می توانید به عنوان سه راهی هم استفاده کنید .سه راهی دوربین دار دارای اپلیکیشن نیز می باشد و با نصب آن برروی گوشی ،تبلت و یا لپ تاب خود می توانید تصاویر دوربین را در هر کجای دنیا که باشید داشته باشید . فقط کافیست یک مودم وای فای داشته باشید تا دوربین به آن وصل شود وانتقال تصویر آنلاین داشته باشید .

۰ ۰

مزایا استفاده از ردیاب و جی پی اس

۲۳ بازديد
فواید استفاده از ردیاب و جی پی اس؟
امروزه با گذشت زمان افراد برای امنیت اموال خود بیشتر تلاش می کنند و با نصب دستگاه های حفظ امنیت برروی اموال با ارزش خود تلاش می کنند تا کمترین آسیب را به خود بزنند .یکی از این دستگاه های حفاظتی ردیاب یا جی پی اس می باشد که بیشتر افراد این روزها از آن استفاده می کنند .

همانطور که می دانید جی پی اس سیستم موقعیت یابی جغرافیایی می باشد و با نصب آن برروی خودرو و یا هر وسیله نقلیه دیگری می توانید وضعیت ان را در نقشه ببینید .اینکه به کجا می رود ،در کجا توقف می کند ، حتی در کجا سرعتش زیاد می شود و بسیاری از قابلیت های دیگر که امروزه به ردیاب ها اضافه شده و روز به روز هم این قابلیت ها بیشتر می شوند.

فواید ردیاب یا جی پی اس

امروزه ردیاب ها دارای قابلیت شنود هستند که شما با استفاده از آن می توانید صدای اطراف را شنود کنید .

جی پی اس های پیشرفته حتی دارای تکنولوژی خاموش کن خودرو از راه دور نیز هستند .به این صورت که وقتی سرقت خودرو شما اتفاق می افتد شما مطلع می شوید و با لمس یک دکمه در گوشی خود به راحتی می توانید ماشین را متوقف کنید تا سرقت خودرو شما انجام نگیرد ،برای مشاهده قیمت ردیاب آهنربایی کلیک کنید.
برخی ردیاب های خودرو دارای تکنولوژی ال بی اس می باشند .این قابلیت و تکتولوژی به این صورت کار می کند که حتی در نقاط کور هم موقعیت وسیله نقلیه شما را پیدا می کند .نقاط کور منظور همان موقعیت هایی است که ماهواره ها به آن دسترسی ندارند و آنتن های مخابراتی هم وجود ندارد.

این قابلیت هایی که گفته شد فقط چند تا از تکنولوژی های موجود در ردیاب های پیشرفته می باشد که امروزه بسیار مفید و کاربردی می باشد تا هیچ گونه خطری اموال با ارزش شما را تهدید نکند.
۰ ۰

پریز برق دوربین دار چیست؟

۲۰ بازديد
پریز دوربین دار

امروزه شرکت ها به دنبال ساخت دوربین های مداربسته با کیفیت بالا ،اندازه کوچک هستند. یکی از خاص ترین دوربین های مداربسته ، پریز برق دوربین دار است .از ظاهر این پریز اصلا معلوم نیست که دوربین است. زیرا لنز دوربین خیلی ریز در گوشه پریز کارگذاشته شده است. رنگ این پریز سفید است و مانند یک پریز برق معمولی است.در ادامه درباره قابلیت های این دوربین ریز توضیح می دهیم.

کیفیت تصویر کلید پریز برق دوربین دار

پریز برق دوربین دار دارای کیفیت تصویر و فیلم برداری 1080P و 4K می باشد که تصاویر را با وضوح بالا به شما نشان می دهد،زاویه دید دوربین هم تا 120 درجه می باشد که بیشتر مکان مورد نظر را پوشش می دهد.این محصول می تواند از کارت حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی کند که امکان ضبط و ذخیره تصاویر تا 30 روز به صورت مداوم وجود دارد .
انتقال تصویر کلید برق دوربین دار

دوربین پریز برق در دسته دوربین های مداربسته بیسیم قرار می گیرد ،زیرا به صورت بیسیم و بدون نیاز به هیچ سیم کشی به مودم وای فای وصل می شود و برای شما انتقال تصویر آنلاین را انجام می دهد و هیچ فرقی نمی کند در کجای دنیا مستقر هستید زیرا با روشن کردن اینترنت ، تصاویر دوربین را دارید. این دستگاه اپلیکیشن مخصوص خود را دارد . با نصب اپلیکیشن و یا برنامه مخصوص بر روی گوشی تبلت یا لب تاپ خود می توانید از قابلیت های دوربین استفاده کنید.

این دوربین از قابلیت تشخیص حرکت نیز استفاده می کند به این صورت که با فعال کردن آن دوربین فقط در صورتی که حرکنی را در محدوده خود تشخیص دهد ،شروع به فیلم برداری می کند و برای شما هم آلارم می فرستد. همچنین با مجهز بودن به میکروفون برای شما شنود هم انجام می دهد که محدوده صوتی آن تا شعاع 15 متر است .
۰ ۰

قابلیت ها و ویژگی های ردیاب GF21 را بدانید !

۲۲ بازديد
ردیاب GF21

از دیگر ابزارهای امنیتی برای آرامش شما و همچنین امنیت و آرامش خانواده شما این ردیاب GF21 است. این ردیاب هم از دیگر ردیاب های پیشرفته است زیرا تنها با داشتن 4.5 سانتی متر طول و 2.5 سانتی متر از قابلیت های متنوعی پشتیبانی می کند . شما می توانید این دستگاه را به راحتی به موبایل خود متصل کنید و از این طریق با آن ارتباط بگیرید و از امکانات آن استفاده کنید. از این ردیاب می توانید برای کودک ، سالمند ، وسایل نقلیه و حیوانات خانگی خود استفاده کنید .
نحوه اتصال ردیاب GF21

این ردیاب کوچک را شما خودتان می توانید بدون هیچ دانش خاصی و با دفترچه  راهنمایی که دارد به راحتی به موبایل خود متصل کنید . برای این کار شما به یک سیم کارت ترجیحا ایرانسل یا همراه اول نیاز دارید. سیم کارت را درون دستگاه قرار داده و ردیاب را روشن میکنید . همچنین شما باید برنامه مخصوص ردیاب را داخل گوشی خود نصب کنید که این برنامه هم از اندروید و هم از ios پشتیبانی می کند .داخل برنامه ردیاب امکانات متنوعی است که می توانید از آن استفاده کنید . و ما نیز در ادامه به آن می پردازیم.

همچنین شما می توانید با استفاده از کدهایی که در دفترچه راهنما دستگاه نوشته شده دستگاه را کنترل کنید.

ردیابی جی پی اس GF21

این دستگاه مهم ترین کاری که بر عهده داد ردیابی وسایل مورد نظر شماست . از آنجایی که این ردیاب از 3 سیستم موقعیت یابی GPS ، LBS و WIFIاستفاده می کند ، باعث می شود موقعیت هایی که برای شما ارسال میکند دقیق تر باشد و مکان وسیله مورد نظر شما را با چند متر خطا نشان دهد .

ایجاد ناحیه امن

شما می توانید در برنامه دستگاه منطقه ای را مشخص کنید به عنوان ناحیه امن تا در صورت خارج شدن ردیاب از این منطقه ، شما را آگاه سازد و برای شما آلارم بفرستد.
دکمه SOS جی پی اس gf21

از دیگر امکانات این ردیاب دکمهsos است که بر روی دستگاه قرار دارد. این دکمه برای این است که در صورت ایجاد شرایط اضطراری برای کسی که ردیاب همراه اوست از این دکمه استفاده کند و برای شماره هایی که از قبل وارد کردید هشدار کمک بفرستد. شما می توانید داخل برنامه دستگاه شماره هایی را وارد کنید تا در صورت بروز وضعیت SOS به این شماره ها پیام فرستاده شود .
باتری ردیاب gf21

این ردیاب همچنین می تواند در صورت کم شدن شارژ خود به شما اطلاع دهد وتا شما نسبت به شارژ کردن آن اقدام نمایید.
امکانات دیگر

ذخیره مسیرهای پیموده شده 3 ماه گذشته

دارای بلندگو برای شنود صدا

پشتیبانی از کارت حافظه
۰ ۰

دستگاه DVR سیم کارت خور دارای چه قابلیت دارد ؟

۱۹ بازديد
دستگاه های DVR انواع مختلفی دارند که دستگاه DVR سیم کارت خور از پیشرفته ترین آنهاست .دستگاه های دیگر مانند دستگاه های بیسیم که به صورت بیسیم به مودم وای فای متصل می شوند و مدل های باسیم که از طریق سیم به مودم وای فای وصل می شوند که سارق به راحتی می تواند این سیم را قطع کرده تا برای شما که در هر جای دنیا هستید فیلم تصاویری فرستاده نشود . دستگاه ه های بیسیم نیز همینطور هستند که با برداشتن وای فای دیگر عکس و فیلمی برای شما ارسال نمیشود.

اما دستگاه DVR سیم کارت خور جوری است که دیگر نیازی به وای فای برای انتقال تصاویر ندارد. و همچنین بهسیم کشی برای انتقال تصاویر نیاز نیست . بلکه این دستگاه ها از طریق شیار سیم کارتی که دارند، سیم کارت خور هستند و دستگاه به اینترنت سیم کارت متصل می شود و این امنیت وجود دارد که خطری برای دستگاه دی وی آر ایجاد نمی شود.
جزییات دستگاه DVR سیم کارت خور این دستگاه DVR نیز مانند دیگر DVRها در مدل های 4،8،16و 18 کانال وجود دارد. این دستگاه همانند دستگاه های دی وی آر دیگر دارای کارکر یکسانی است . فقط این دستگاه از سیم کارت پشتیبانی می کند . و برای انتقال فیلم ها و تصاویر برای شما در هرکجای دنیا که هستید از اینترنت سیم کارت استفاده می کند .
دستگاه ضبط دیجیتال همچنین در سیستم های مداربسته نیز کاربردهای گسترده ای دارد. برخی از وظایف اصلی این دستگاه در سیستم مداربسته عبارتند از:

ضبط تصاویر دوربین‌های مداربسته: از طریق دستگاه DVR سیم کارت خور می‌توان تصاویر دوربین‌ها را (توسط هارد دیسک نصب شده در دستگاه) ضبط و مجددا بازبینی یا پشتیبان‌گیری کرد. مشاهده تصاویر دوربین‌های به صورت یکپارچه: با اتصال دستگاه DVR به نمایشگر شما می‌توانید تصویر تمامی دوربین‌ها را به صورت یکپارچه در یک صفحه ببینید.
تنظیم تصاویر و ضبط: DVR به شما این امکان را میدهد که تصاویر را به نحوه دلخواه خود تنظیم کنید. این تنظیمات شامل تنظیمات نور و رنگ، تنظیمات نوع و زمان بندی ضبط خواهد بود. امکان اتصال به شبکه یا انتقال تصویر: از طریق پورت LAN موجود بر روی دستگاه DVR شما می‌توانید تصاویر دوربین‌های خود را به محیط شبکه کامپیوتری وارد کرده یا آن‌ها را از طریق اینترنت ببینید.
کنترل دوربین‌های گردان: از طریق پورت RS485 موجود بر روی دستگاه DVR شما می‌توانید دوربین‌های گردان یا دوربین‌های زوم را کنترل کنید.
۰ ۰