شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دستگاه DVR سیم کارت خور دارای چه قابلیت دارد ؟

امنيتت رو با دوربين مداربسته بالا ببر

دستگاه DVR سیم کارت خور دارای چه قابلیت دارد ؟

۲۱ بازديد
دستگاه های DVR انواع مختلفی دارند که دستگاه DVR سیم کارت خور از پیشرفته ترین آنهاست .دستگاه های دیگر مانند دستگاه های بیسیم که به صورت بیسیم به مودم وای فای متصل می شوند و مدل های باسیم که از طریق سیم به مودم وای فای وصل می شوند که سارق به راحتی می تواند این سیم را قطع کرده تا برای شما که در هر جای دنیا هستید فیلم تصاویری فرستاده نشود . دستگاه ه های بیسیم نیز همینطور هستند که با برداشتن وای فای دیگر عکس و فیلمی برای شما ارسال نمیشود.

اما دستگاه DVR سیم کارت خور جوری است که دیگر نیازی به وای فای برای انتقال تصاویر ندارد. و همچنین بهسیم کشی برای انتقال تصاویر نیاز نیست . بلکه این دستگاه ها از طریق شیار سیم کارتی که دارند، سیم کارت خور هستند و دستگاه به اینترنت سیم کارت متصل می شود و این امنیت وجود دارد که خطری برای دستگاه دی وی آر ایجاد نمی شود.
جزییات دستگاه DVR سیم کارت خور این دستگاه DVR نیز مانند دیگر DVRها در مدل های 4،8،16و 18 کانال وجود دارد. این دستگاه همانند دستگاه های دی وی آر دیگر دارای کارکر یکسانی است . فقط این دستگاه از سیم کارت پشتیبانی می کند . و برای انتقال فیلم ها و تصاویر برای شما در هرکجای دنیا که هستید از اینترنت سیم کارت استفاده می کند .
دستگاه ضبط دیجیتال همچنین در سیستم های مداربسته نیز کاربردهای گسترده ای دارد. برخی از وظایف اصلی این دستگاه در سیستم مداربسته عبارتند از:

ضبط تصاویر دوربین‌های مداربسته: از طریق دستگاه DVR سیم کارت خور می‌توان تصاویر دوربین‌ها را (توسط هارد دیسک نصب شده در دستگاه) ضبط و مجددا بازبینی یا پشتیبان‌گیری کرد. مشاهده تصاویر دوربین‌های به صورت یکپارچه: با اتصال دستگاه DVR به نمایشگر شما می‌توانید تصویر تمامی دوربین‌ها را به صورت یکپارچه در یک صفحه ببینید.
تنظیم تصاویر و ضبط: DVR به شما این امکان را میدهد که تصاویر را به نحوه دلخواه خود تنظیم کنید. این تنظیمات شامل تنظیمات نور و رنگ، تنظیمات نوع و زمان بندی ضبط خواهد بود. امکان اتصال به شبکه یا انتقال تصویر: از طریق پورت LAN موجود بر روی دستگاه DVR شما می‌توانید تصاویر دوربین‌های خود را به محیط شبکه کامپیوتری وارد کرده یا آن‌ها را از طریق اینترنت ببینید.
کنترل دوربین‌های گردان: از طریق پورت RS485 موجود بر روی دستگاه DVR شما می‌توانید دوربین‌های گردان یا دوربین‌های زوم را کنترل کنید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.