چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1402

امنيتت رو با دوربين مداربسته بالا ببر

انواع مختلف دوربین خودرو؟

۱۶ بازديد

دوربین خودرو ؟

بیشتر دوربین خودرو فقط برای ضبط حوادث در قسمت جلوی خودرو شما ساخته شده‌اند، اما اگر می‌خواهید حوادث در قسمت عقب وسیله نقلیه خود را نیز ضبط کنید (مثلاً شخصی که با عجله پشت ماشین شما رانندگی می‌کند)، باید خرید دوربین دو کاناله دوربین دوگانه دارای 2 دوربین - جلو و عقب است. برخی از دوربین‌های خودرو دیجی ویرا نیز دارای دوربین دوم برای تصویربرداری از کابین مسافران هستند. اینها به ویژه رانندگان تاکسی، اوبر و لیفت را هدف قرار می دهند و برای خودروهای شخصی کمکی نمی کنند، اما یک راه اندازی داشکام معمولی برای رانندگان اوبر و تاکسی هستند.


منبع تغذیه دوربین خودرو باتری یا خازن؟

یک دوربین خودرو معمولاً از یک خازن یا یک باتری به عنوان پشتیبان برای ذخیره فایل‌ها در زمانی که برق از خودرو متوقف می‌شود، استفاده می‌کند. دوربین های مبتنی بر خازن در برابر گرما مقاوم تر هستند و بنابراین برای استفاده در دماهای شدید مناسب تر هستند. آنها همچنین در مقایسه با دوربین های باتری دار قابل اعتمادتر و ماندگارتر هستند. اما نکته منفی این است که آنها معمولاً گرانتر هستند و قدرت کمتری دارند. از طرف دیگر باتری ها مستعد نشت، گرم شدن بیش از حد و انفجار هستند، اما می توانند حدود 5 تا 10 برابر بیشتر از خازن شارژ نگه دارند. بنابراین می‌توانید مانند دوربین‌های فیلم‌برداری از داش‌کم با باتری استفاده کنید، در صورتی که نیاز به ضبط چیزی در راه دارید. یکی از تصورات غلط رایج در بین خریداران جدید داش‌کم این است که باتری برای تامین انرژی دستگاه به روشی مشابه با باتری دوربین دیجیتال طراحی شده است. این مورد نیست. باتری داش‌کم برای روشن کردن دستگاه در هنگام ضبط ویدیو استفاده نمی‌شود، باتری فقط برای چند ثانیه روشن نگه‌داشتن دوربین برای ذخیره فایل ویدیویی پس از خاموش کردن خودرو است.

باتری دوربین خودرو در مقابل خازن، کدام بهتر است؟
وضوح و کیفیت ضبط
کیفیت ویدیوی بهتر به شما کمک می کند تا جزئیات بیشتری مانند شماره پلاک خودرو و چهره افراد را ثبت کنید. ممکن است تفاوت زیادی در ضبط روز با نور کافی مشاهده نکنید، اما آزمایش واقعی در شب شروع می شود. برای داشتن ویدیوهای واضح در شب و در شرایط کم نور، داش‌کم شما باید محدوده دینامیکی خوب، ایزوی بالاتر و چندین بهینه‌سازی دیگر مانند ضبط بافر، دوربین شبانه مجزا و غیره برای ویدیوی دید در شب خوب داشته باشد.

بهترین دوربین های دوربین ماشین دید در شب
کیفیت فیلم ها بیشتر به حسگر تصویر، پردازنده و لنز بستگی دارد. لنزهای شیشه ای به مراتب بهتر از لنزهای پلاستیکی در نظر گرفته می شوند. میدان دید لنز تعیین می کند که دوربین شما چقدر می تواند عکس بگیرد. نباید خیلی باریک باشد؛ در غیر این صورت، گرفتن اشیاء در طرفین را از دست خواهید داد.
۰ ۰