چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو آبان ماه 1401

امنيتت رو با دوربين مداربسته بالا ببر

مودم دی لینک مدل M920 دارای چه قابلیت هایی است؟

۲۳ بازديد
مودم سیم کارتی دی لینک مدل M920

در این مطلب می خواهیم درباره یکیی ازبهترین مودم ها به نام مودم سیم کارتی دی لینک مدل M920 توضیح دهیم . سازندگان این دستگاه به دنبال رفع نیاز افراد جهان که به دنبال مودم هایی با سرعت اینترنت بالا هستند تصمیم به عرضه آن کردند . مودم دی لینک مدل M920 ساخته شرکت دی لینک می باشد و همانطور که از نامش پیداست سیم کارتی می باشد.مودم M920 از سیم کارت همه اپراتورها پشتیبانی می کند . این قابلیت به این معنی است که شما می توانید به صورت بیسیم به اینترنت وصل شوید .همچنین با داشتن درگاه در پشت دستگاه به صورت باسیم هم می توانید به اینترنت وصل شوید . در ادامه بیشتر به قابلیت های مودم دی لینک می پردازیم.

با توجه به ظاهر مودم M920،این دستگاه دارای 4 آنتن می باشد که دو آنتن برای وای فای و دو آنتن برای LTE است که این باعث می شود در هر کجای دنیا به شبکه پهنای باند موبایل وصل شوید.دستگاه مودم دی لینک فاقد باتری است و برای تغذیه نیاز به آدابتور با برق 12 ولت دارد.

این دستگاه برروی خود چند عدد LED دارد که این LEDها وضعیت مودم را در موقعیت های مختلف نشان می دهد. در پشت مودم چند دکمه برای روشن،خاموش،RESET و WPS می باشد.
۰ ۰

نصب راحت دوربین چرخشی پریز برق!

۲۵ بازديد

دوربین چرخشی پریز برق

نصب دوربین مداربسته یکی از مشکلات افراد مختلف بوده است شرکت های تولیدکننده برای صحولت در نصب دوربین ها، مدل های دوربین چرخشی پریز برق را موجود کرده که به وسیله یک دوشاخه برق بتوانید دوربین خود را روشن نموده و از امکانات آن استفاده کنید و این نوع دوربین ها از مدلهای دوربین های مداربسته بیسیم ارزان و با کیفیت با بالاترین قابلیت ها در بازار هستند.

ویژگی های دوربین مداربسته چرخشی دوشاخه دار

نوع: دوربین بیسیم

نرم افزار دوربین : v380

وضوح تصویر : 1080P (Full-HD)

لنز (میلی متر): 3.6 میلی متر

سنسورتصویر : CMOS

لنز دوربین : 2 مگاپیکسل

دارای میکروفون و اسپیکر صدای دوطرفه

دزدگیر حرکتی : دارد

فرمت فشرده سازی ویدئو: H.264

برق مورد نیاز: 220v برق شهری

اتصال دوربین: بیسیم

پشتیبانی حافظه: ساپورت رم تا 128 گیگ

چرخش : 360° (افقی) /90° (عمودی)

ضدآب و گردوغبار : دارد

دید در شب :مادون قرمز + LED تمام رنگی

نرم افزار تلفن همراه: Android/ios

اندازه : 140*63 میلی متر

وزن : 290 گرم

۰ ۰