چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو فروردین ماه 1401

امنيتت رو با دوربين مداربسته بالا ببر

ویژگی های دوربین مداربسته HD ?

۳۴ بازديد


دوربین مداربسته  HD


دوربین‌های مداربسته فاصله زیادی با تصاویر دانه‌دار که در گذشته با تصاویر دوربین مداربسته HD مشاهده می‌کردید فاصله زیادی گرفته‌اند که مخفی کردن هویت خود را برای متجاوزان سخت‌تر می‌کرد. نظارت تصویری با کیفیت بالا حتی می تواند با سیستم های آنالوگ ادغام شود. سیستم‌های فول اچ‌دی اغلب رزولوشن خود را «1920x1080P» اعلام می‌کنند، بنابراین اگر این فهرست را ببینید، می‌دانید که کیفیت تصویر خوب خواهد بود.

ویدیوی زمان واقعی دوربین مداربسته HD


در حالی که فیلم‌های ضبط‌شده همیشه مفید هستند، دیدن آنچه در ملک شما در زمان واقعی اتفاق می‌افتد نیز برای برخی افراد مهم است، به خصوص اگر هشداری دریافت کنید که سیستم هشدار شما فعال شده است. این به قابلیت‌های دسترسی از راه دور نیاز دارد تا به شما امکان دیدن فیلم‌های به‌روز را بدهد، بنابراین اگر ویژگی مورد نظر شما است، مطمئن شوید که این ویژگی وجود دارد.

سنسورهای مادون قرمز دوربین مداربسته

گاهی اوقات می‌بینید که سیستم‌های دوربین دارای قابلیت‌های «روز و شب واقعی» هستند که به دوربین کمک می‌کند بین فیلم‌های واضح ضبط‌شده در روز جابجا شود و اطمینان حاصل شود که کیفیت تصویر در هنگام روشنایی ضعیف مانند شب بالا باقی می‌ماند – اغلب در عوض سیاه و سفید فیلم‌برداری می‌کنند. .

ضد آب و هوا
دوربین‌های مدار بسته را می‌توان هم در داخل و هم در خارج از یک ملک قرار داد که اغلب برای مشاغل و سازمان‌های بخش دولتی صدق می‌کند. اگر سیستم دوربین مدار بسته را برای بیرون ساختمان خود انتخاب می کنید، مطمئن شوید که دوربین ها کاملاً ضد آب و هوا هستند. اگر مطمئن نیستید یک شرکت امنیتی حرفه ای شما را در مسیر درست راهنمایی می کند.

ویژگی های سیستم مداربسته امنیتی اضافی
هنگام یافتن بسته دوربین مدار بسته مناسب برای نیازهای خود، ممکن است بخواهید سایر ویژگی های امنیتی را که با سیستم سازگار است در نظر بگیرید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید صدای دوطرفه را نصب کنید تا به شما اجازه دهد با دیگرانی که می‌توانید در دوربین ببینید، تعامل داشته باشید. همچنین ممکن است بخواهید سیستم را از طریق یک برنامه کنترل کنید، اگر اینگونه محصولات دیگر مانند آلارم های امنیتی خود را مدیریت می کنید. طیف گسترده‌ای از محصولات دوربین ارائه می‌شود، بنابراین با یک متخصص امنیتی صحبت کنید تا انتخاب‌هایتان را محدود کنید.
۰ ۰