چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو بهمن ماه 1401

امنيتت رو با دوربين مداربسته بالا ببر

ردیاب شخصی چه کاربردی دارد؟

۱۹ بازديد

ردیاب شخصی چیست؟

سیستم‌های ردیابی GPS شخصی همچنان در حال تکامل هستند و همچنان در موقعیت‌های مختلف مفید هستند و ایمنی میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان بهبود می‌بخشند. یک دستگاه ردیاب می‌تواند موقعیت خود را با استفاده از ماهواره‌های موقعیت‌یابی جهانی، 24/7، در هر نقطه از کره زمین گزارش دهد.

با استفاده از یک دستگاه ردیاب شخصی همراه با یک نرم افزار نقشه برداری قابل اعتماد، اعضای خانواده به به روز رسانی های مکرر و قابل اعتماد در مورد مکان فرزند خود دسترسی دارند. یک دستگاه ردیاب شخصی را می توان به یک شخص یا وسیله نقلیه متصل کرد تا به حفظ ایمنی آنها کمک کند.

یک ردیاب شخصی کوچک را می توان به راحتی در کیف یا جیب افراد قرار داد و موقعیت مکانی او را به صورت 24 ساعته گزارش می دهد. علاوه بر این، والدین می توانند با استفاده از یک کیس مغناطیسی، ردیاب را به یک سطح فلزی مانند کف ماشین یا موتوری که متعلق به فرزندان نوجوانشان است، متصل کنند.

ردیاب شخصی کودکان


با در نظر گرفتن سادگی و سهولت استفاده طراحی شده است، این یک ردیاب جی پی اس شخصی کوچک برای کودکان است که می تواند همیشه برای بهبود ایمنی آنها استفاده شود. هنگامی که ردیاب شخصی قرار داده شد، والدین می‌توانند حرکات و مکان فرزندان خود را با استفاده از رایانه شخصی، لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند در زمان واقعی ردیابی کنند.

نرم افزار ردیاب شخصی مبتنی بر ابر و برنامه تلفن همراه امکان مشاهده مکان واقعی، تاریخچه مسیر و همچنین سرعت و مدت زمان توقف را فراهم می کند. این فکر را از بین ببرید، در صورت گم شدن یا ربوده شدن کودک توسط یک غریبه، اعضای خانواده می توانند مکان دقیق او را ردیابی کنند و به سازمان های مجری قانون هشدار دهند. در نتیجه، مقامات می توانند کودک را به سرعت و ایمن بازیابی کنند.

والدین با علم به اینکه می توانند در چند ثانیه با استفاده از گوشی هوشمند موقعیت فرزند خود را پیدا کنند، می توانند آرامش ذهنی مورد نیاز خود را حتی در مکان های شلوغ داشته باشند و در حالی که به فرزندانشان اجازه می دهند سرگرم شوند، لذت ببرند.
۰ ۰