چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اردیبهشت ماه 1402

امنيتت رو با دوربين مداربسته بالا ببر

معرفی چند نوع دزدگیر اماکن ؟

۱۵ بازديد

دزدگیر اماکن سیمی


مزایا: قابل اعتماد و قوی هستند و نسبت به سرویس های بی سیم نیاز به نگهداری کمتری دارند.

معایب: باید به صورت حرفه ای نصب شوند زیرا سیم ها باید پنهان شوند و هزینه های نیروی کار افزایش می یابد. آنها بر روی سنسورهای الکترونیکی متصل به یک کنترل پنل کار می کنند.

قیمت دزدگیر اماکن : از حدود  3 میلیون تومان به بالا، به علاوه هزینه نصب و نظارت ماهانه.

دزدگیر اماکن بی سیم


مزایا: از حسگرهایی با باتری استفاده می کند که از طریق سیگنال های رادیویی با پانل کنترل ارتباط برقرار می کنند. نصب سریع توسط شخصی با مهارت های DIY معقول.

معایب: باتری های حسگر نیاز به تعویض دارند.

قیمت: 4 میلیون تومان به بالا

دزدگیر اماکن هشداری
مزایا: صدای بلندی ایجاد می کند که ممکن است مزاحم را بترساند یا به کسی که در نزدیکی است هشدار دهد. برای کسانی که همسایگان دوستانه دارند یا یک دیده بان محله فعال دارند خوب است.

معایب: به طور خودکار به شما یا پلیس هشدار نمی دهد.

قیمت: قیمت 2 میلیون تومان

دزدگیر اماکن شماره گیری خودکار
مزایا: وقتی زنگ هشدار به صدا در می‌آید، به‌طور خودکار شماره خود یا یکی از دوستان نامزد شده را شماره‌گیری کنید. شماره گیرهای گفتاری به خط تلفن شما متصل می شوند، شماره گیرهای GSM از شبکه های تلفن همراه استفاده می کنند. می تواند همراه با زنگ هشدار باشد یا به عنوان یک افزودنی برای زنگ موجود خریداری شود.

معایب: به خط تلفن یا سیگنال تلفن همراه قوی نیاز دارد.

قیمت:
دزدگیر اماکن نظارت شده
مزایا: هنگامی که زنگ هشدار فعال می شود، یک مرکز دریافت هشدار داده می شود. سپس با پلیس یا دارندگان کلید تعیین شده شما تماس خواهند گرفت.

معایب: هزینه سالانه یا ماهانه وجود دارد. پلیس پس از هشدارهای نادرست بیش از حد از پاسخگویی خودداری خواهد کرد.

قیمت:
۰ ۰

ویژگی های انواع دوربین مداربسته مناسب خانه؟

۲۸ بازديد

ویژگی های دوربین مداربسته

به لطف بازار در حال گسترش دوربین های مداربسته خانگی متصل، هرگز آسان تر از این نبوده است که خانه خود را زیر نظر داشته باشید. این دوربین‌های مداربسته پخش جریانی به شبکه وای‌فای خانگی شما متصل می‌شوند تا هشدارها، کلیپ‌های ویدیویی و فیدهای ویدیویی زنده را به تلفن هوشمندتان ارسال کنند و به شما این امکان را می‌دهند تا فعالیت‌های خود را در زمانی که دور هستید نظارت کنید. بسیاری از مدل‌ها حتی دارای نورافکن یا نورافکن داخلی هستند تا به مزاحمان نور بتابانند.


در این راهنمای خرید دوربین‌ مداربسته خانگی، انواع مختلف دوربین‌های امنیتی خانگی، مزایا و محدودیت‌های هر کدام را بررسی می‌کنیم، و نحوه آزمایش دوربین‌های امنیتی خانگی را برای کیفیت ویدئو، امنیت داده، حریم خصوصی داده‌ها و سایر معیارهای عملکردی را بررسی می‌کنیم. آزمایشگاه ها ما همچنین به آخرین روندها و برخی از ویژگی های رایجی که هنگام خرید دوربین امنیتی خانگی با آنها برخورد خواهید کرد، نگاه خواهیم کرد. و ما حتی بهترین زمان سال را برای خرید دوربین امنیتی خانگی معرفی خواهیم کرد.

برای جزئیات بیشتر از راهنمایی خرید، بهترین دوربین‌های مداربسته خانه بی‌سیم، بهترین دوربین‌های زنگ در، بهترین دوربین‌های امنیتی خانه بدون اشتراک و بهترین دوربین‌های امنیتی در فضای باز را بررسی کنید. اعضای دیجیتال CR همچنین می‌توانند با بررسی بیش از 110 مدل، به رتبه‌بندی کامل دوربین‌های امنیتی خانگی ما بپردازند.

بهترین دوربین امنیتی خانگی را پیدا کنید
ما جدیدترین دوربین های امنیتی خانه را آزمایش، ارزیابی و مقایسه می کنیم تا خیالتان راحت باشد.
عضو شوید
گزینه های دوربین مداربسته شما
دوربین‌های مداربسته خانگی معمولاً دستگاه‌های هستند، به این معنی که شما خودتان آن‌ها را تنظیم و نظارت می‌کنید نه اینکه یک شرکت امنیتی را برای انجام کار و تماشای استخدام کنید. در حالی که آنها می‌توانند شما را از هزینه‌های نصب و نظارت نجات دهند، شما معمولاً از تیم پاسخگویی 24 ساعته صرف نظر می‌کنید و باید از طریق هشدارها و فیدهای ویدیویی که در تلفن شما ظاهر می‌شوند، خود نظارت کنید. اما برخی از سازندگان دوربین‌های امنیتی مانند دیجی ویرا شروع به ارائه خدمات نظارت حرفه‌ای برای دوربین‌های خود کرده‌اند، که در آن ماموران اگر دوربین‌ها حرکت را تشخیص دادند، مهاجمان را بررسی می‌کنند و پلیس را مطلع می‌کنند. (اگر به یک سیستم امنیتی خانه با نظارت حرفه‌ای علاقه دارید، رتبه‌بندی سیستم امنیتی خانه DIY ما را بررسی کنید، که دارای مدل‌های بسیاری با نظارت حرفه‌ای اختیاری است.)
۰ ۰