شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سه راهی برق دوربین دار دارای چه قابلیت هایی است؟

امنيتت رو با دوربين مداربسته بالا ببر

سه راهی برق دوربین دار دارای چه قابلیت هایی است؟

۱۸ بازديد

سه راهی برق دوربین دار

امروزه دوربین های مداربسته دارای شکل ها و اندازه های مختلف هستند و هر کدام دارای ویژگی های متفاوت اند .یکی از دوربین های خاص که قابلیت های مختلف دارد ،سه راهی برق دوربین دار است.این دوربین در دسته دوربین های مداربسته مخفی قرار می گیرد ،زیرا دارای لنز دوربین بسیار ریز است و دیده نمی شود . در ادامه درباره قابلیت های این دوربین توضیح می دهیم.

سه راهی دوربین دار دارای یک لنز 10 مگاپیکسل است که می تواند ،تصاویر و فیلم های باکیفیت و واضح رابه شما نشان دهد و کیفیت فیلم ها به صورت 4k میباشد.این دوربین دارای یک میکروفون هم می باشد که شما می توانید شنود محیط اطراف هم انجام دهید .

پشتیبانی از رم تا 128 گیگابایت از دیگر قابلیت های دوربین می باشد که می توانید تصاویر و فیلم ها را ذخیره کنید . شما از این دستگاه می توانید به عنوان سه راهی هم استفاده کنید .سه راهی دوربین دار دارای اپلیکیشن نیز می باشد و با نصب آن برروی گوشی ،تبلت و یا لپ تاب خود می توانید تصاویر دوربین را در هر کجای دنیا که باشید داشته باشید . فقط کافیست یک مودم وای فای داشته باشید تا دوربین به آن وصل شود وانتقال تصویر آنلاین داشته باشید .

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.