جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

آرشیو فروردین ماه 1402

امنيتت رو با دوربين مداربسته بالا ببر

ردیاب خودرو مخفی چه کاربردی دارد؟

۲۲ بازديد

ردیاب خودرو مخفی


توسعه ردیاب‌های GPS قابل حمل در چند سال اخیر باعث شده است که بسیاری از کاربردها و مزایای جدید ظاهر شوند.

استفاده از یک ردیاب خودرو مخفی برای وسایل نقلیه و دارایی ها آسان تر، دقیق تر، موثرتر و ارزان تر شده است!
دیجی ویرا

در خط مقدم توسعه سبک‌های جدید ردیاب‌های مغناطیسی بوده است تا اطمینان حاصل کند که هر آنچه را که باید ردیابی کنید، اندازه، شکل و عمر باتری مناسب برای نیازهای شما وجود دارد.

انعطاف پذیری ردیاب های خودرو مغناطیسی GPS به این معنی است که می توانید دستگاه خود را در عرض چند ثانیه به وسیله نقلیه/دارایی متصل کنید. هیچ نصب پیچیده ای لازم نیست، و سپس می توانید دستگاه ردیاب خودرو خود را هر زمان که نیاز باشد از یک وسیله نقلیه به وسیله نقلیه دیگر تغییر دهید.

ما عمر باتری طولانی‌تر، دستگاه‌های ردیابی کوچک‌تر، آهن‌رباهای قوی‌تر را پیشگام کرده‌ایم و ردیاب‌های هوشمند GPS خود را حتی بادوام‌تر و ضدآب‌تر کرده‌ایم.

توانایی ارائه راه حلی برای همه نیازهای ردیابی، تعداد افراد و مشاغلی را که روزانه از دستگاه های ردیابی استفاده می کنند، افزایش یافته است.

همه ردیاب‌های مغناطیسی دیجی ویرا کاملاً آنلاین هستند، کاملاً قابل شارژ هستند و می‌توان از آنها را برای نظارت بر یک وسیله نقلیه در زمان واقعی و در عین حال ضبط کامل تاریخچه برای همه سفرها استفاده کرد. پانل نقشه‌برداری پیشرفته جدید ما به شما امکان می‌دهد مناطق، هشدارها و کنترل ردیاب خود را از راه دور از رایانه و تلفن هوشمند خود تنظیم کنید.

هدف شما هر چه باشد، یک ردیاب خودرو مغناطیسی GPS وجود دارد که دقیقاً نیازهای شما را برآورده می کند.

در زیر فقط چند مدل از محبوب‌ترین مدل‌هایی که به کلی رایج‌ترین نیازها پاسخ می‌دهند، فهرست شده‌اند. به راحتی می توانید دامنه گسترده ردیاب های مغناطیسی GPS ما را بررسی کنید.
۰ ۰