جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اسفند ماه 1400

امنيتت رو با دوربين مداربسته بالا ببر

موارد مهم که برای خرید دوربین خورشیدی باید دقت کرد؟

۳۸ بازديد

مواردی که باید در دوربین های مداربسته خورشیدی در نظر گرفت
تعیین سطح
در مورد قرار دادن دوربین مداربسته خورشیدی خود باید دو نکته را در نظر بگیرید. اولی جایی است که می خواهید دوربین را برای حداکثر محافظت نصب کنید و دومی جایی است که پنل خورشیدی باید برای حداکثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید قرار گیرد.

برای اینکه دوربین امنیتی با انرژی خورشیدی دیجی ویرا خود را فعال و روشن نگه دارید، به ساعات اوج آفتاب کافی برای شارژ کامل آن نیاز دارید. پیک ساعات خورشیدی به ساعتی طبقه بندی می شود که در آن خورشید 1000 وات برق در هر متر مربع می دهد. اندازه گیری به شدت نور خورشید اشاره دارد نه مدت زمانی که خورشید می تابد.


ساعات اوج خورشید معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که خورشید در بالاترین نقطه خود قرار دارد و بسته به فصل و مکان می‌تواند متفاوت باشد. برخی از دستورالعمل‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا حد امکان از انرژی خورشیدی استفاده کنید عبارتند از قرار دادن پنل خورشیدی خود در نقطه‌ای رو به جنوب که حداقل شش ساعت در روز نور کامل خورشید را دریافت کند.

بسته به طول کابلی که دوربین شما را به پنل متصل می کند، ممکن است لازم باشد انتخاب خود را برای قرار دادن دوربین تنظیم کنید. توصیه می کنیم قبل از تصمیم گیری در مورد خرید دوربین خورشیدی، محل دوربین مورد نظر خود را شناسایی کنید.

رتبه بندی ضد آب و هوا
وقتی روی یک دستگاه در فضای باز برای ایمن نگه داشتن خانه و خانواده خود حساب می کنید، باید مطمئن شوید که می تواند در مقابل عوامل مقاومت کند. هر دوربین خورشیدی در فضای باز که ما توصیه می‌کنیم دارای درجه‌بندی ضد آب و هوا است که به شما امکان می‌دهد بدانید چقدر در برابر گرد و غبار و آب مقاومت می‌کند.

رتبه‌بندی‌های ضد آب و هوا یا حفاظت از نفوذ (IP)، دستگاه‌ها و پوشش دستگاه را بر اساس میزان گرد و غبار و آب می‌تواند وارد دستگاه کند.

استانداردهای آب
استانداردهای آب از IPX0 که محافظت صفر در برابر آب را ارائه می دهد تا IPX7 را شامل می شود که به این معنی است که محصول می تواند 30 دقیقه غوطه ور شدن در عمق یک متری آب را تحمل کند. یک رتبه IPX8 وجود دارد که توسط سازنده بهتر از IPX7 تعریف شده است.
۰ ۰

بهترین دوربین مداربسته بیسیم وایرلس؟

۳۱ بازديد

بهترین سیستم دوربین مداربسته بی سیم
به دنبال بهترین سیستم دوربین مدار بسته بی سیم برای خانه هستید؟ سیستم دوربین مداربسته بی سیم Zxtech با 4 دوربین مداربسته بی سیم در فضای باز یک راه حل عالی برای امنیت خانه است. اگر به دنبال یک سیستم امنیتی هستید، اما مایل به چیدمان کابل های شبکه و سوراخ کردن آن نیستید، این سیستم دوربین مدار بسته بی سیم چهار دوربینه برای شما طراحی شده است. NVR بی‌سیم دوربین‌های مداربسته بی‌سیم را به‌طور خودکار تنظیم آسان می‌کند. دوربین‌های امنیتی مینی بی‌سیم فوق‌العاده جمع‌وجور که به خوبی به دوربین مداربسته خانه شما اضافه شده‌اند.
دوربین مداربسته بیسیم

خرید سیستم دوربین مدار بسته بی سیم 4 دوربین
دوربین مدار بسته بی سیم با کارت SD و صدا.
دوربین مداربسته بی سیم 5 مگاپیکسلی Tropox با کارت SD و میکروفون و بلندگو داخلی 2.5 برابر فیلم واضح تر از وضوح تصویر 1080P HD ضبط می کند. اسلات کارت SD به شما امکان می دهد از کارت حافظه برای صرفه جویی در روزهای ضبط محلی در دوربین مداربسته خانه استفاده کنید. فشرده سازی H265+ استفاده کارآمد از هارد دیسک را برای دوربین مداربسته خانه تضمین می کند. می توانید گوش دهید، صحبت کنید و ضبط کنید.

کاوش کنید
NVR بی سیم با صفحه نمایش یکپارچه.
دستگاه NVR بی‌سیم All-in-One با استفاده از ویژگی plug & play و مانیتور نظارت 12 اینچی، نصب را ساده و آسان کرد. All-in-One از وضوح حداکثر 5 مگاپیکسل، فشرده‌سازی ویدیوی H.265+ و برد WIFI تا 300 متر پشتیبانی می‌کند. قابلیت اطمینان، پایداری و سهولت استفاده از دوربین های امنیتی بی سیم.

کاوش کنید
دوربین مداربسته مینی بی سیم برای منزل.
دوربین‌های امنیتی بی‌سیم در فضای باز گزینه‌های نظارتی ایده‌آل در مکان‌هایی هستند که ممکن است مسیریابی کابل‌ها برای شما دشوار باشد. دوربین مداربسته بی‌سیم Zxtech CloudMini به NVR بی‌سیم تا 100 متر بدون مانع، تا 30 متر دید در شب رنگی متصل می‌شود و وضوح 2 مگاپیکسل را بیش از اندازه کافی برای تجهیزات دوربین مدار بسته خانگی ضبط می‌کند.

خرید دوربین مدار بسته مینی بی سیم
بی سیم NVR.
NVR بی‌سیم می‌تواند سیگنال دوربین‌های مداربسته بی‌سیم دیجی ویرا را تا فاصله ۳۰۰ متری دریافت کند و دارای ۲ آنتن داخلی قوی است. بی‌سیم NVR با برد WIFI داخلی سازگار با دوربین‌های مداربسته بی‌سیم uo tp 5MP ارائه می‌شود. All-in-One Wireless NVR دارای یک مانیتور 12 اینچی است که حداکثر قابلیت اطمینان را ارائه می دهد. Zxtech Wireless NVR به طور خودکار دوربین های مدار بسته بی سیم را شناسایی می کند که به شما امکان می دهد NVR را در هر جایی از خانه قرار دهید.
۰ ۰