چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

آرشیو خرداد ماه 1401

امنيتت رو با دوربين مداربسته بالا ببر

ویژگی های دوربین مداربسته شیائومی و راهنمای خرید ؟

۲۹ بازديد

دوربین شیائومی بیسیم


دوربین شیائومی چرخشی مدل MJSXJ10CM Global یکی از دوربین های باکیفیت شرکت شیایومی می باشد که به تنهایی تمام قابلیت های دوربین مدار بسته را دارد ، در ادامه به قابلیت های عالی این دوربین شیائومی می پردازیم.برند بزرگ و معتبر شیائومی Xiaomi متعلق به یک شرکت الکترونیکی بوده و در پکن کشور چین واقع شده است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، دوربین مدار بسته ، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیکی می باشد.

قیمت دوربین مداربسته شیایومی


در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک استارت آپ کوچک که ابتدا هدفش طراحی گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت و فروش آن از طریق اینترنت بود وارد بازار شده‌اند و با اینکه بسیار دیر وارد بازار شد ولی در عمل نشان داد در چرخه رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.سیستم حفاظتی دوربین مدار بسته برای نظارت و امنیت شما طراحی شده است که ما تلاش داریم تا بهترین های سیستم حفاظتی را به شما پیشنهاد بدهیم مشاورین دیجی ویرا سعی دارند به شما اطلاعات کافی در این مورد را بدهند.

جزییات دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ10CMglobal


این دوربین از سنسور تصویر 2 مگاپیکسل (1080P) بهره می برد و کیفیت تصویر بسیار عالی دارد که با قیمت مناسب و کارایی عالی این دوربین یکی از بهترین های دوربین مدار بسته بی سیم چرخشی می باشد.این دوربین با یک آداپتور برق روشن می شود و می تواند به صورت بی سیم WIFI به مودم اینترنت متصل شده و انتقال تصویر بر روی گوشی شما با نرم افزار Mi Home امکان پذیر هست ، همچنین با این نرم افزار می توانید دوربین را در زاویه مختلف بچرخانید و تصاویر ضبط شده در رم را بازبینی کنید.شما می توانید برای ذخیره تصاویر تا 64 گیگابایت رم برای این دوربین خریداری کنید و تصاویر با کیفیت 1080P و 720P را برای شما ذخیره کند.

نصب دوربین مداربسته شیایومی

به لطف وجود دیافراگم ۲٫۱، از تمام نور موجود در محیط برای تهیه تصاویری دقیق تر استفاده می شود و در مکان هایی که نور کافی وجود ندارد از ال ای دی های ۸ قسمتی و ۹۴۰ نانومتری IR-cut استفاده می کند و در فاصله ۹ متری، تصاویری واضح با دید در شب در اختیار کاربر قرار می گیرد.موتور بی صدای این دوربین نظارتی موجب شده تا قابلیت چرخش این دوربین در هر دو جهت عمودی و افقی موجب شده تا بازه بیشتری از فضا را با کمک نرم افزار تحت کنترل خود داشته باشید.
دزدگیر و فیلمبرداری دوربین چرخشی شیائومی

دوربین شیایومی بیسیم
یکی از قابلیت های بسیار خوب و عالی دوربین شیائومی،قابلیت دزدگیر می باشد.این قابلیت به شما کمک می کند که شما وقتی در محلی که دوربین قرار دارد حضور نداشته باشید و با فعال کردن حالت دزدگیر از روی نرم افزار،شما می توانید هر حرکتی که داخل محیط صورت می گیرد را به صورت فیلم یا عکس دریافت کنید و با ارسال آلارم برروی تلفن همراه شما را از حرکت صورت گرفته آگاه می کند.حتی اگر هم دوربین را بدزدند فیلم شخصی که دوربین را برده است برروی نرم افزار قابل مشاهده می باشد.این قابلیت دوربین شیائومی واقعا کاربردی و پر استفاده می باشد هم برای دزدها،کودکان،سالمندان و حیوانات خانگی می توانید از دوربین چرخشی شیائومی مدل MJSXJ10CM Global استفاده کنید.
دید در شب دوربین شیائومی

ویژگی دید در شب پیشرفته این دوربین شیائومی با LEDهای برش خورده داخلی IR امکان دید تا فاصله 9 متری بدون نور وجود دارد و همچنین دارای موتوری آرام است پس هیچ نور و صدای مزاحمتی درشب شمارا آزار نخواهد داد.

همچنین میتوانید با هرکسی که نزدیک دوربین است صحبت کنید زیرا دوربین چرخشی شیائومی قابلیت صوت دو طرفه با میکروفون داخلی و بلند گو را دارد.

این دوربین با قابلیت طراحی چرخشی این توانایی را دارد که وسعت گسترده تری را درجهت افقی و عمودی تحت نظارت داشته باشد که چرخش دوربین با اپلیکیشن قابل کنترل است زیرابا دریافت اپلیکیشن مخصوص شیائومی که روی سیستم عامل های اندروید وios  قابل نصب است میتوانید گوشی همراه خود را به دوربین وصل کنید.
کیفیت تصویر دوربین مداربسته شیائومی
دوربین مداربسته شیائومی چرخشی
نمونه تصویر دوربین مداربسته شیائومی چرخشی

کیفیت تصویر دوربین مداربسته شیائومی به اندازه ای خوب است که شما حتی با تنظیم مناسب می توانید پلاک خودرو را تا فاصله 20 متری تشخیص دهید که چنین قابلیتی را درون هر دوربینی نمی توانید ببینید و تشخیص چهره دوربین بیسیم شیائومی هم تا فاصله 30 – 35 متری را می تواند به شما تشخیص چهره ی خوبی از انسان دهد و تصاویر را هم داخل رم با کیفیت 1080 یعنی FULL-HD برای شما ذخیره می کند.که بسیاری از مشتریان ما با دیدن تصویر این محصول خیلی سریع خرید خود را نهایی کرده اند و بعد از استفاده از دوربین هم از کیفیت دوربین بسیار راضی بوده اند.
۰ ۰

ویژگی های تستر دوربین مداربسته و راهنمای تستر دوربین مداربسته؟

۳۵ بازديد

ویژگی های تستر دوربین مداربسته IPC-9800 PLUS


امروزه دوربین های مداربسته دارای امکانات و تکنولوژی های پیشرفته و به روز هستند تا به خوبی بتوانند فروشگاه ها ،خانه ها،دفتر کار و … را زیرنظر بگیرند . با توجه به پیشرفت روزبه روز دوربین های مداربسته ، نیاز به دستگاهی داریم تا این دوربین ها را مورد آنالیز قرار دهد و مشکلاتی که در یک سیستم دوربین مدار بسته رخ داده را بروز دهد. تستر دوربین مداربسته IPC-9800 PLUS از جمله به روزترین تجهیزات دوربین مداربسته است که با آنالیز سیتم دوربین مداربسته مشکلات رخ داده را به شما اطلاع می دهد.


تستر دوربین 9800 plus
دستگاه تستر دوربین مداربسته IPC-9800 PLUS

این تستر قابلیت تست دوربین های IP و تمام دوربین های AHD-HDCVI-HDTVI-ANALOG و تجهیزات امنیتی را دارد . این تستر دارای صفحه نمایش 7 اینچی است که هم لمسی و هم دارای دکمه می باشد. صفجه نمایش تستر دارای رزولوشن 1080*1920 پیکسل می باشد. این دستگاه قابلیت تست کابل شبکه، کابل کواکسیال و تست ولتاژ دوربین  و IP Address را دارد که از ویژگی های آن می باشد.

قابلیت تستر دوربین مداربسته 9800plus

 

سایر قابلیت های تستر دوربین مداربسته IPC-9800 PLUS

 

تست دوربین ahd تا 5 مگاپیکسل و آی پی تا 8 مگاپیکسل

باتری لیتیومی 7.4V / 5000mAh باتری لیتیومی، بعد از شارژ 3 ساعت ، زمان کار 10 ساعت طول می کشد

قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه

مجهز به وای فای اینترنت

دارای چراغ قوه

دارای نگهدارنده گردنی و دستی

دارای خروجی HDMI

دارای سیستم عامل اندروید و قابلیت نصب و اجرا تمام نرم افزارهای مربوط به دوربین مداربسته
قابلیت تست کابلهای شبکه و تمام کابل های RG59

دارای پورت خروجی POE

قابلیت تست میکروفون

قابلیت تغییر آدرس ip دوربین مداربسته IP

توان خروجی 12V / 2A
۰ ۰

انواع دوربین مداربسته مخفی و راهنمای خرید دوربین مخفی؟

۳۵ بازديد

انواع دوربین مداربسته مخفی



دوربین های مداربسته مخفی انواع مختلف دارن که افراد با توجه به نیازی که دارتد،دوربین مخفی مورد نظر خود را خریداری می کنند. دوربین های مخفی ممکن است به دلایل مختلف خریداری شوند ، اما مهم ترین دلیل این است که بعضی از افراد آن را به دلیل کوچک و جمع و جور بودنش انتخاب می کنند،این دوربین ها جای بسیار کمی را می گیرند و همچنین بیسیم هستند که نیازی به سیم کشی های زیاد ندارند.کوچک بودن دوربین های مخفی باعث می شوند که آن را در هرجایی که میخواهید نصب کنید و دکوراسیون خانه یا محل کار خود را بهم نریزیدیا آسیب نزنید.


قابلیت های دوربین مداربسته مخفی


امروزه دوربین های مداربسته مخفی با اینکه کوچک و کوچکتر می شوند ولی ذره ای از کیفیت تصویر آن ها کاسته نمی شود و همچنین قابلیت های مختلف دیگری هم به آن اضافه می شود ، قابلیت هایی مانند ضدآب بودن، تشخیص حرکت،زوم ،رم خور انتقال تصویر و….که روز به روز به این دوربین های کوچک اضافه می شود تا خریداران بعد از خرید رضایت کامل را داشته باشند.

دوربین مخفی ارزان قیمت
انواع دوربین مخفی بیسیم

قیمت انواع دوربین های مخفی با توجه به کوچک بودن و قابلیت هایشان کم یا زیاد می شود،امروزه دوربین های مخفی به شکل دوربین خودکاری ،دوربین ساعت دیواری یا ساعت رومیزی و دوربین های همچنین به شکل های دیگر نیز عرضه می شوند که تشخیص آن بسیار سخت می باشد بعضی از این مدل ها قابلیت جاسازی در منزل یا دفتر کار شما را هم دارند که ما برای پیدا کردن دوربین های مخفی دستگاه های شنودیاب یا دوربین یاب را پیشنهاد می دهیم که هر دستگاهی هم چون دستگاه شنود یا دوربین و جی پی اس هم می تواند پیدا کند این دستگاه در فروشگاه دیجی ویرا موجود می باشد و می توانید به راحتی آن را تهیه کنید.
۰ ۰

راهنمای خرید دوربین مینی اسپیددام چرخشی؟

۳۶ بازديد

" />
دوربین مینی اسپید دام
دوربین چرخشی مینی اسپید دام  PTZ از نوع دوربین های مدار بسته اسپید دام می باشد . این دوربین مینی اسپید دام ، بی سیم است و از طریق وای فای به موبایل ، تبلت یا لپ تاپ شما متصل می شود . همچنین این دوربین به دستگاه NVR نیز اتصال می یابد  . برنامه دوربین چرخشی اسپید دام برای اتصال به موبایل ، تبلت و لپ تاپ شما v380 می باشد .شما از این دوربین می توانید در خانه ، محل کار ، فروشگاه و هر جایی که نیاز دارید استفاده کنید .

قابلیت های دوربین چرخشی PTZ


چرخش :  دوربین مینی اسپید دام توانایی چرخش افقی 320 درجه و چرخش عمودی 120 درجه را دارد . شما با داشتن این دوربین تقریبا نقطه کوری نخواهید داشت و بیشتر فضای مورد نظر را زیر دید خود قرار می دهید .

کیفیت تصویر : دوربین چرخشی با لنز 2 مگاپیکسل تصاویر را با کیفیت 1080p به شما نشان می دهد که تصاویر را به صورت HD  در موبایل یا تبلت یا لپ تاپ مشاهده می کنید .

ضد آب و گرد و غبار : این قابلیت دوربین چرخشی اسپید دام به شما امکان می دهد که از آن در هر جایی چه فضای بسته و چه فضای باز استفاده کنید و نگران  آسیب دیدن به دوربین نباشید.
دوربین گردان مینی اسپید دام
قابلیت های دوربین گردان مینی اسپید دام

دید در شب : دوربین گردان اسپید دام با کمک تکنولوژی led warm light به شما دید در شبی رنگی تحویل می دهد . همچنین با داشتن مادون قرمز دید در شبی واضح را به شما نشان می دهد .

ارتباط دو طرفه : با بلندگو و میکروفونی که دارد ،هر جایی که باشید قابلیت ارتباط با آن طرف دوربین را به شما می دهد . شما به راحتی می توانید با طرف دیگر دوربین مکالمه  واضح و بدون نویز را داشته باشید .

تشخیص حرکت و تعقیب سوژه : دوربین چرخشی اسپید دام توانایی تشخیص حرکت در جلوی خود را دارد . با تشخیص حرکت در جلوی خود سریع احساس خطر می کند و از طریق اپلیکیشن به شما آلارم می دهد . دوربین چرخشی اسپید دام ضمن تشخیص حرکت ، سوژه را نیز دنبال و تعقیب می کند.

کارت SD: دوربین چرخشی اسپیددام از کارت حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کند .
۰ ۰

راهنمای خرید دوربین شلنگی اندوسکوپی 20 متری؟

۲۹ بازديد

دوربین شلنگی اندوسکوپی 20 متری


دوربین شلنگی یا آندوسکوپی 20 متری برای مکان ها و فضاهایی استفاده می شود که امکان دیدن آن ها وجود ندارد . این دوربین بسیار ریز را می توانید برای مشاهده چاه ، لوله ها و حفره ها و هر جایی که قایل دیدن نیست این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد .این دوربین مدل پیشرفته تر نسبت به مدل های قبلی خود است و دارای طول بیشتری هم هست. این مدل دوربین شلنگی دارای 20 متر طول می باشد که یکی از ویژگی های بارز این مدل می باشد.

ویژگی های دوربین لوله ای 20 متری


از ویژگی های خوب دوربین شلنگی 20 متری ضدآب بودن آن است. سازندگان آن این دوربین را مجهز به این قابلیت کردند تا شما نگرانی این را نداشته باشید که اگر در حفره ای آب وجود داشته باشد باعث از کار افتادن دوربین شود .

دوربین شلنگی دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل می باشد که کیفیت خوبی برای داشتن تصویری واضح و شفاف از لوله ها و حفره ها است.

دوربین شلنگی 20 متری دیجی ویرا رامی توانید از طریق برنامه مخصوص به موبایل یا کامپیوتر خود وصل کنید و تصاویر و فیلم ها را با کیفیت 2 مگاپیکسل به صورت واضح ببینید.

این دوربین مجهز به پروژکتور می باشد . چون بیشتر این دوربین را برای لوله ها و حفره ها خریداری کرده و این راهها تاریک هستند پس نیاز به پروژکتور نیز می باشد .این پروژکتور در موبایل قابل تنظیم نیز می باشد .به این صورت که شما اگر به نور زیاد نیاز دارید ، نور را افزایش و در صورت نیاز نداشتن به نور زیاد ، نور را کم می کنید . این دوربین دارای 6 عدد ال ای دی پروژکتور می باشد.

این دوربین اندوسکوپی دارای برنامه مخصوص اندروید و ios است.تا شما بتوانید از طریق موبایل خود فضای مورد نظر خود راببینید.
۰ ۰

دوربین لامپی 5 مگاپیکسل چرخشی دارای قابلیت های منحصربفرد!

۲۹ بازديد

دوربین لامپی چرخشی 5 مگاپیکسل

یکی از دوربین هایی که نصب آن به راحت ترین روش است،دوربین لامپی 5 مگاپیکسل چرخشی می باشد .این دوربین نیازی به هیچ نصابی ندارد . بلکه خودتان هم می توانید آن را انجام دهید . به این صورت که فقط کافی است دوربین به یک سرپیچ لامپ نصب کنید و بپیچانید .و دوربین شما نصب می شود.   این دوربین بیسیم است و به صورت آنلاین تصاویر را برای شمایی که در هرجای دنیا هستید می فرستد .

شما با نصب نرم افزار مخصوص دوربین بروی گوشی یا تبلت خود می توانید آن را از راه دور کنترل کنید . این نرم افزار هم از اندروید و هم از ios پشتیبانی می کند .

از قابلیت های منحصر بفرد این دوربین می توان به چرخش همه جانبه و به هر طرف آن اشاره کرد .شما می توانید این دوربین مداربسته لامپی را به صورت دست تا 90 درجه به جهت عمودی و 360 درجه به صورت افقی چرخش دهید .کیفیت تصویر این دوربین 1080p می باشد که تصویر FULL HD را به شما تحویل می دهد.همچنین لنز دوربین لامپی 5 مگاپیکسل به صورت 360 درجه یا به اصطلاح چشم ماهی می باشد .

این دوربین از کارت حافظه تا128 گیگابایت پشتیبانی می کند که می تواند فیلم ها و تصاویر را ضبط می کند.
منبع:اینجاکلیک کنید

۰ ۰