جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

آرشیو مهر ماه 1401

امنيتت رو با دوربين مداربسته بالا ببر

دوربین طرح ساعت مچی یکی از دوربین های خاص!

۲۲ بازديد

امروزه شرکت ها به دنبال ساخت دوربین هایی با قابلیت های مختلف می باشند تا نیازهای افراد مختلف را براورده کنند . در ادامه میخواهیم درباره اطلاعات و قیمت دوربین ساعت مچی توضیح دهیم که یکی از دوربین های خاص محسوب می شود . دوربین ساعت مچی قابلیت های مختلف دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

دوربین ساعت مچی به این صورت است که دوربین برروی یک مچ بند نصب می شود و با بستن آن به مچ خود یک دوربین ساعت مچی دارید . این دوربین همچنین از مچ بند جدا هم می شود و شما به صورت جدا گانه هم می توانید از آن استفاده کنید.این دوربین بسیار مناسب ورزشکاران مثل دوچرخه سوار ها و همچنین طبیعت گردان می باشند.

کیفیت تصویر دوربین مداربسته طرح ساعت 1080p می باشد که تصاویر FULL HD را به شما می دهد. همچنین با داشتن 6 LED مادون قرمز از قابلیت دید در شب هم پشتیبانی می کند .با داشتن این قابلیت شما در شب نیز تصاویری واضح و شفاف را خواهید داشت .

پشتیبانی از کارت حافظه تا 128 گیگابایت هم از دیگزر قابلیت های دوربین ساعت مچی است. انتقال تصویر این دوربین به صورت بیسیم و از طریق وای فای است که شما در هرکجای دنیا هم که باشید می توانید تصاویر دوربین را ببینید. دوربین طرح ساعت دارای اپلیکیشن مخصوص برای گوشی،تبلت و لپ تاب می باشد که هم از اندروید و هم از ios پشتیبانی می کند. با نصب این اپلیکیشن شما می توانید همه قابلیت های دوربین را از جمله قابلیت تشخیص حرکت، شنود محیط اطراف و ... را داشته باشید .

۰ ۰