یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

ردیاب آهنربایی را در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می دهند؟

۱۵ بازديد
ردیاب های آهنربایی دستگاه های همه کاره ای هستند که می توانند در سناریوها و مکان های مختلف استفاده شوند، این دستگاه‌ها قابلیت‌های ردیابی و نظارت در لحظه را ارائه می‌کنند ، در اینجا چند مکان متداول وجود دارد که در آن ردیاب آهنربایی اغلب استفاده می شود:
1. وسایل نقلیه: ردیاب آهنربایی معمولاً در وسایل نقلیه استفاده می شود، از اتومبیل های شخصی گرفته تا کامیون های تجاری و ناوگان، آنها اغلب برای مدیریت ناوگان، بازیابی وسایل نقلیه سرقت شده و نظارت بر رفتار راننده استفاده می شوند،این ردیاب ها را می توان به راحتی در قسمت زیرین یا داخل خودرو پنهان کرد و امکان ردیابی محتاطانه را بدون اطلاع راننده فراهم می کند.

2.وسایل شخصی: جی پی اس آهنربایی برای ردیابی وسایل شخصی مانند کوله پشتی، چمدان و وسایل با ارزش نیز مفید هستند، افراد می توانند یک ردیاب را به طور محتاطانه به وسایل خود متصل کنند و در صورت مفقود شدن یا سرقت موقعیت آنها را کنترل کنند.
3.تجهیزات ساختمانی: تجهیزات ساختمانی اغلب گران هستند و مستعد سرقت هستند، GPS آهنربایی را می توان به ماشین آلات سنگین، ابزار و تجهیزات متصل کرد تا موقعیت آنها را کنترل کند و از سرقت جلوگیری کند. شرکت‌های ساختمانی می‌توانند از این ردیاب‌ها استفاده کنند تا اطمینان حاصل کنند که تجهیزات بدون مجوز مورد سوء استفاده قرار نمی‌گیرند یا از محل خارج نمی‌شوند.
4.ردیابی دوچرخه و موتورسیکلت: از ردیاب های مغناطیسی می توان برای ردیابی دوچرخه ها و موتورسیکلت ها استفاده کرد که اهداف رایج سارقان هستند، این ردیاب‌ها را می‌توان به‌طور محرمانه به قاب وصل کرد و به مالکان اجازه می‌دهد مکان خودروهای خود را کنترل کنند و در صورت سرقت شانس بازیابی را افزایش دهند.
5.نظارت والدین: از ردیاب آهنربایی نیز می توان برای اطمینان از ایمنی کودکان استفاده کرد، والدین می توانند یک ردیاب را به کوله پشتی یا لباس کودک وصل کنند و با دانستن موقعیت مکانی فرزندشان در لحظه، آرامش خاطر را فراهم کنند.
6.ردیابی حیوانات خانگی: GPS آهنربایی برای ردیابی حیوانات خانگی به طور فزاینده ای محبوب هستند، با چسباندن یک ردیاب به قلاده حیوان خانگی، صاحبان می توانند در صورت گم شدن یا سرگردانی حیوان خانگی خود، به سرعت آن را پیدا کنند.
کلیک کنید
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.